Info Lipcowe

  Kochani moi mamy Lipiec. Pora zrobić przerwę letnią. Przerwa letnia w tym momencie będzie trwała aż do 1 września?. Dlaczego?, mamy wakacje a wątpię by ktokolwiek czekał na nowy rozdział w wakacje. proponuje wyjść z domu i bawić się z rówieśnikami a nie siedzieć i czytać bloga. Jednak aby zakończyć przyzwoicie potrzebuję nie co jeszcze rozdziałów dodać. W tym miesiącu czeka was aż 7 nowych rozdziałów :) 


1/07/21 ROZDZIAŁ 58  ,,Ty, ty to że nie ma Rossa w okolicy to nie znaczy że możesz sobie podrywać Laurę ja tu kochanie jestem '' By Rydel Son 

8/07/21 ROZDZIAŁ 59  ,,Trzymaj się od niej z daleka. '' By Rickier  Coll 

15/07/21 ROZDZIAŁ 60    ,,O co?, o kłamstwo ciągle kłamiesz. Kiedy zamierzałeś powiedzieć że wyjeżdżasz?, że zerwałeś z Anną kiedy? '' By Laura Marano 

12/07/21 ROZDZIAŁ 61  ,,Przestań się na mnie wydzierać, nie rozumiem Cię już kompletnie. Pierdolisz mi w głowie!. Pocałunek w szpitalu ok, może tabletki nie działały albo udawałaś. Nie nic nie pamiętam. Ale później pocałunek w samochodzie na wyścigu?. Masz jakieś zaniki pamięci czy co?. Ja to czułem czułem kurwa i czuje to teraz.  '' By Ross Lynch

29/07/21 ROZDZIAŁ 62    ,,Wiem co czujesz do Rossa * odparła a ja chciałam jej zaprzeczyć * Wiem, gadaliśmy już o tym Mai, wiem wiem, ale chodzi o to że my dwie powinniśmy serio o tym pogadać. '' By Laura Marano 

30/07/21 ROZDZIAŁ 63  ,,Nie czekam na Boże narodzenie * odparłam pyskując nic mi nie odpowiedziała ani jedna, dobrze trochę spokoju. Weszłam do łazienki i zamykając się zaczęłam rozbierać się by założyć mój strój. Spojrzałam na lusterko na siebie. Żenada, taka ładna a faceta nie potrafiła przy sobie utrzymać. Uderzyłam ręką w lustro. '' By Laura Marano

31/07/21 ROZDZIAŁ 64   ,,Miałem ją upić i dobrze bzyknąć * odparł chłopak uśmiechając się do Vaneessa. ''