Rozdział , rozdziałek ruszamy :P

 Kochani już dzisiaj nowy rozdział :D

Już za chwilę, zostanie przerobiony napisany i ruszamy z 33 rozdziałem ,,Ja, Ty i Oni ''


A na dole lekka przeróbka tego co was czeka :) 


-Spoko, ale musicie mu wytłumaczyć drogę. * odparła po czym napiła się wody. Wiedziałam że nie bardzo jej pasuje to że będzie musiała być z Rossem w jednym samochodzie, i do tego go słuchać. Normalnie w świecie go słychać. Ona nie jest tego nauczona. Po dłuższej chwili usłyszeliśmy od komentującego ten cały wyścig kto jest sponsorem i że samochody szykują się na starcie. Nasza brunetka dostała masę uścisków, mnóstwo wyzwań o to by uważała i mocne wsparcie od nas. Przynajmniej taki mieliśmy zamiar. Jest samochód dziś startował ostatni. Do samochodu wsiadła Laura i  Ross, nie powiem ale w kostiumie pilota też był seksy. Wyścig się zaczął a ja zaczęłam cichą modlitwę. Bałam się o nich cholernie.