Rozdział 68/70 ,,Spojrzeliśmy na siebie po czym Ross namiętnie mnie pocałował, chciałam to przerwać słowo daje, ale zatonęłam zatonęłam w jego ustach. Poczułam odchłań która mnie wciąga a ja chce jej się poddać ja chce tego. Boże zakochuję się w Rossie Lynchu. W moim naturalnym wrogu…..'' By Laura Marano

 Perspektywa Laury



 

Spoglądałam na tłum ludzi którzy wzywali.....

-Laura, Laura, Laura * a ja chciałam się śmiać. Nie byłam pewna tej piosenki przecież napisał ją mój Ross. Boże bez przesady ja i Ross zabawne. Nigdy nie byliśmy i nigdy nie będziemy razem. Ale to temat na inną okazje. Teraz wchodząc radośnie na scenę spoglądałam w jego oczy. Nie interesowało mnie nic oprócz tego by wejść na scenę w tym głupim stroju z różowymi włosami. Tak było Halloween i moja debilna paczka przyjaciół wymyśliła by iść na bal przebierańców. Ross był jakimś gladiatorem, Rick wraz z Vanessa, Rocky koleś od Rocka, Maia super modelką Caludią Schwer, a Rydel z Ellem byli zakochanym pudlem i zakochanym kundlem. Tak zdecydowanie są debilem. Ale to nie historia o nich to historia o mnie i Rossie. Nie znałam tekstu i powinnam go zabić, weszłam uśmiechając się i spoglądając  na niego, wiedział doskonale że ma wpieprz jak tylko zejdziemy ze sceny.







Tłum szalał a Ross zaczął śpiewać.

 

Ross:
Yeah, whoa. Idę po cienkiej linii
Ręce związane Nie ukryję się I stoję na rozdrożu
Nie wiem gdzie mam iść Jak wystawiony

Laura:
Złapana Pomiędzy Gdzie pójdę a gdzie będę
Ale wiem Że nie cofnę się. Tak!

Razem :

To jakbym stał na krawędzi, Tak jakbym wisiał na włosku,
Ale wciąż idę do przodu Więc mówię sobie
Tak, mówię sobie

Ref :
Nie patrz w dół, w dół, w dół, w dół Nie patrz w dół, w dół, w dół, w dół
Nie patrz w dół, w dół, w dół, w dół Nie patrz w dół, w dół, w dół, w dół

Ross:
Będzie za łatwo Jeśli zwieję Będzie za łatwo Gdy poddam się

Laura:
Ale ja się już nie wycofam Nie ma odwrotu

Razem:
Nie ma odwrotu.

Laura:
To jakbym stał na krawędzi

Ross:
To jakbym wisiał na włosku

Laura :
Ale wciąż idę do przodu Więc mówię sobie
Tak, mówię sobie


Spojrzeliśmy na siebie po czym Ross namiętnie mnie pocałował, chciałam to przerwać słowo daje, ale zatonęłam zatonęłam w jego ustach. Poczułam otchłań która mnie wciąga a ja chce jej się poddać ja chce tego. Boże zakochuję się w Rossie Lynchu. W moim naturalnym wrogu…..

 



 


 




Obecnie :

 

Perspektywa Ricka

 

Obecnie, no cóż ciotka Laury pojechała sobie, bo jak tylko dowiedziała się że Laura jest w śpiące stwierdziła że powinni ją zabić, przecież ona nie żyje. A dlatego że nas było więcej i nie pozwoliliśmy wyjechała, nie chciała patrzeć na to jak ona cierpi przez nas. Wszedłem do pokoju Laury i zamknąłem drzwi. Spojrzałem na bladą twarz przyjaciółki i na te wszystkie rurki podłączone do niej. Fakt, ona nie jest jak ja czy inni, ona nie oddycha sama ona nie jest w stanie podnieś rękę nie jest w stanie powiedzieć czegokolwiek otworzyć oczy i powiedzieć ,,Co robisz idioto’’. Usiadłem obok niej i złapałem ją za dłoń.



-Boże jak chciałbym żebyś słyszała to co mam Ci do powiedzenia. Wiesz ile się spieprzyło od kiedy zniknęłaś z tego świata. Chciałbym się doradzić Ciebie, zapytać tak jak kiedyś chciałbym byś była obok i powiedziała mi ,,Rick ty debilu walcz’’. Ale wiem że sama byś skopała tyłek Vanessie za to co zrobiła. Chociaż nie byłaś sobą przez wyjazd Rossa, wiem że jednak nie pozwoliłabyś jej na to. Wiem również że każdy odpowiada za siebie. Tylko że ja ją tak bardzo kocham. Wiesz, doskonale to wiesz jak jestem w niej zakochany. I mimo tego wszystkiego nie potrafię nie potrafię jej Lauro wybaczyć to zdecydowanie koniec. Koniec mnie i jej to koniec nigdy nie będzie Vanessy i Ricka nigdy, i mimo że to ciągle boli, to wiem że przestanie wierzę że będzie dobrze wiesz. ?. I wierze że się obudzisz, musisz tylko trochę po spać, ale tylko troszkę dzieciaku dobrze? * odparłem po czym ucałowałem ją w czoło i wyszedłem z jej pokoju, jakby obchodziła właśnie drzemkę. Wychodząc z jej pokoju, spojrzałem się na Vanesse. Przeszedłem obok niej po czym powiedziałem



-Chodź musimy pogadać, czekam na dworze.



Nie powiem długo nie czekałem pojawiła się mega szybko.



-Chcesz pogadać o nas? * zapytała z nadzieją



-Tak chce pogadać o naszej znajomość



-Rick bolą mnie te słowa



-Tak jak mnie twoja zdrada chodź * odparłem przechodząc na drugą stronę w stronę parku, ona podążała za mną aż w końcu szliśmy równym krokiem.



-Więc nigdy nie wybaczysz mi tego nigdy?



-Nie, nigdy Ci tego nie wybaczę, dla mnie to sprawa skończona, dla Ciebie lepiej żeby też była.



-Nie kochasz mnie * złapała mnie za ramiona bym na nią spojrzał * spójrz w me oczy, spójrz i powiedz że nic do mnie nie czujesz...



-KOCHAM CIĘ IDIOTKO, ALE NIE MOGĘ BYĆ Z KIMŚ TAKIM JAK TY.... Nie po tym co mi zrobiłaś



-Rozumiem, a co z naszą przyjaźnią



-Możemy się tylko kolegować dla dobra naszych znajomych



-I nic więcej



-Dokładnie, żadnej przyjaźni, niczego…..