Info Czerwcowe :)

 Kochani moi mamy Czerwiec. Jest cudownie. Pora nie co odetchnąć. Sądzę że w miesiącu Lipiec albo Sierpień będzie przerwa letnia ;). Oczywiście pojawią się spojlery jak to u mnie bywa więc się nie martwcie. Teraz tylko muszę zatrzymać akcje w dobrym momencie :). Jak to zawsze bywa przed przerwą letnią. 


Dlatego w tym miesiącu będzie aż 6 nowych rozdziałów :)

(Po prostu chce aby na pewnym rozdziale zakończyć przed przerwą letnią )


A więc 



02/06/21 ROZDZIAŁ 52 ,, Tak zerwiemy ze sobą, to tylko zabawa, a za 3 miesiące będę znów wolna. * odparłam nie wiedząc że Maia nas nagrała. Spojrzałam na nią a ona na mnie. Wiedziałam że nic z tego, ona nie chce wybaczyć takiej zdrady. A ja nie pomyślała bym że ona zrobi mi taką. Więc kiedy po lekcjach Ross zaciągnął mnie na dach szkoły, myślałam że to jakieś jego romantyczne pomysły okazało się to całkiem czym innym. '' By Laura Marano

05/06/21 ROZDZIAŁ 53 ,,  ,,Mogę Panią prosić do tańca? * spojrzała na mnie i zaśmiała się szeroko, doskonale wiedziałem że udaje i powiem wam szczerze że dałem się nabrać. Wyciągnąłem do niej dłoń a ona podając swoją weszła ze mną na scenę. '' By Ross lynch 

10/06/21 ROZDZIAŁ 54 ,,,Osz ty * odparłam znów całując jego usta. Ale czy mogę go oszukiwać że serio przeszło mi z blondynem?. Że chce go wykorzystać i chce by zaczął zwracać na mnie uwagę?. To chore tak ale ja jednak nie chce odpuść sobie blondyna…… '' By Maia Mitchell

17/06/21 ROZDZIAŁ 55 ,,Nie wierze kłamałaś!, cały czas. Ten związek to lipa!!  '' By Vanessa Cullen 

24/06/21 ROZDZIAŁ 56  ,,Dokładnie mówiąc dobre kilka miesięcy później......''

30/06/21 ROZDZIAŁ 57 ,,Czuję że między mną a Tobą jest więcej chemii niż z Twoim chłopakiem. I nie radzę dźwigać na mnie swojej dłoni.  '' By Ross Lynch