Rozdział 19/20 ,,-No tak, świat zwariował jeśli uważa że Mia jest najlepsza uczennicą '' By Rydel Son


Perspektywa Rydel





-Maia Mitchell, Vanessa Cullen, Laura Marano, Rick Coll, Ellithon Ralffi, Rocky Max, Ross Lynch I ja.  * odparłam a nauczycielka szczęśliwa zaczęła notować.



-Masz rację umieszczam ich na liście * odparła pisząc dalej.



-Oszalałaś ja nie chce?



-A co kozi śmierć?. Nasza szalona czwórka coś narobiła. Trzeba im pomóc.



-Pomóc?.



-No tak, świat zwariował jeśli uważa że Mia jest najlepsza uczennicą * odparłam patrząc na niego jeszcze przez chwilę. Aż westchnął i pokiwał  głową. Usłyszałam dzwonek, szybko zerwałam się na równe nogi, zabrałam swoje rzeczy i wybiegłam z klasy. Zaraz po mnie Ralfi, Maia i Rocky.   



-Dlaczego zadecydowałaś za nas? * odparła pierwsza Mia * Nie zdążyłam się przeciwstawić.



-Nie przesadzaj, przecież nie będziesz zabiegać o główną role * odparłam idąc korytarzem w stronę wyjścia.



-Nie zamierzam wgl grać * odparła kłócąc się ze mną jeszcze raz.



-Właśnie że zagrasz, zagramy wszyscy, chociaż  by taneczne role. Co Ci szkodzi>? * zapytałam wychodząc na dwór, pierwsze co zobaczyłam to opierającego ścianę Ricka palącego fajkę. I Rossa..............Nie mam pojęcia czy to co odkryłam to wystarczająca ilość kropek......








Kurwa ale on jest przystojny, i strasznie wkurwiony. Dlaczego dopiero teraz zobaczyłam że jest takim bad boyem to mnie kręci. Ale nie było wśród nich dziewczyn. A do Rossa uśmiechała się każda laska co tylko denerwowało bardziej blondyna.



-Daj mi fajkę * odparł jeden do drugiego



-Kup se * odparł Rick



-Będziesz coś chciał gnoju * odparł wkurzony kiedy byłyśmy na tyle blisko że zwróciliśmy uwagę chłopaków. Rocky bez wahania dał fajkę Rossowi. Ten wziął, nie podziękował i zapalił. Wypuścił dym w moją stronę.



-Gdzie Vanessa i Laura.?, i możesz nie chuchać w moją stronę? * zapytałam



-W kozie i nie nie mogę * odparł wkurzony blondyn.* Właśnie mamy karę godzina w kozie co dziennie przez cały rok, żadnego grania przez najbliższe klika miesięcy i…..



-I nie jesteście na liście najlepszych? * zapytała Maia. Również zauroczona Rossem. Ross spojrzał na nią, zjechał od góry na dół po czym odparł.



-Jaka kurwa lista>? * zapytał wypuszczając dym. Obok niego przeszła kolejna partia dziewczyn.



-Cześć słodki * odparła jakaś blondyna, ale blondyna to nie interesowało. Odpowiedział drugi.



-Dlaczego  męczą nas dziewczyny odkąd tutaj jesteśmy? * zapytał na co Ralffi pokazał mu ese.



 

Najlepsze uczennice :


1. Maia Mitchell 95 %

2. Rydel Son 90 %

3. Olivia Holt 80%

4. Anna Berk 75%


Najlepsi uczniowie :

1. Rocky Max 90%

2. Ellithon Ralffi 85%

3. Leon Verga 80%

4. Max Stuff 74%

 

 


Perspektywa Mai






-Cześć słodki * odparła jakaś blondyna, ale Rossa to nie zainteresowało. Czy właściwie jest jakaś laska na niego nie leci>?. Poprawiłam sobie grzywkę.  Czy on jest nie przytomny?.  Odpowiedział nagle Rick.



-Dlatego męczą nas dziewczyny odkąd tutaj jesteśmy? * zapytał na co Ralffi pokazał mu ese.



Najlepsze uczennice :


1. Maia Mitchell 95 %

2. Rydel Son 90 %

3. Olivia Holt 80%

4. Anna Berk 75%


Najlepsi uczniowie :

1. Rocky Max 90%

2. Ellithon Ralffi 85%

3. Leon Verga 80%

4. Max Stuff 74%



 

-Ej, stary wyjebał Laurę i Vanesse. * odparł zaskoczony Rick.



-Jakbyś nie wiedział Ciebie też tam nie ma * odparła mu wkurzona Rydel.



-Na pierwszym miejscu jest Rocky * odparł blondyn, jakby nie słyszał że coś do niego mówi....