Rozdział 10/10 ,,Spadaj, dobrze że Twoja Panna wie ^ Laura


Riker lynch gif singing videos | months ago with 17 notes — via thatgirl-allison-b , © rikerlynch ...

To powinna być bomba :P 





Perspektywa Ricka

Animated gif about Hot in R5 by candelita on We Heart It
Szliśmy w stronę samochodu, dołączył do nas Ross go bo o to prosiłem. Kiedy byliśmy przy samochodzie podzieliłem się z dwójką pacanów fajkami.


-Kiedy się kurwa nauczysz że przy dziewczynach nie wolno mówić o innych?! Cfel!! * krzyknąłem wkurzony, zjawił się Ross dymiąc już swojego papierosa.


-Przecież miałeś spotkać się z Olivią * odparł Ell oddalając się ode mnie by jeszcze raz nie oberwać.


-Daj spokój poczeka * powiedział Rossi wpuszczając kolejny biały dym. * Co się stało że nasz Elli oberwał?


-Zaczął wypytywać o Ole co z nią było czaisz ?, przy dziewczynach. * odparłem wkurzony biorąc pierwszego dymka. Ross zaczął się chichrać.


-Chłopie ty się nigdy nie nauczysz że przy laskach nie gada się o tym co robi się z inną?, przecież Vanessa mogła zabić Ricka * odparł blondas spoglądając na Ella. * No chyba żeby wnerwić laskę to tak, ja to ciągle robię z Laura. * odparł na co Rocky i ja zaczęliśmy się śmiać.


-No i musiałeś, musiałeś jej grzebać między udami? * zapytałem wypuszczając dymek.


-Ależ oczywiście * odparł Ross robiąc brewki * przynajmniej sobie pomacałem.


-Laura chciała go tylko nauczyć Geografii * odparł Ell


-Ej on kurwa nic nie rozumie * odparł Rocky


-Stary Laura leci na Rossa * odparłem a blondas na zgodzenia się pokiwał głową. Wypuścił kolejny dym.


- To po co jest z tym całym Leonem? * zapytał nasz grupowy geniusz


-Ależ jesteś debilem. Robi to po to by Ross był zazdrosny * Odpowiedziałem mu.


-No to dobrze że zapytałem przy Vanesie o tej Oli? * zapytał Elli.


-Gówno prawda źle. Laura leci na Rossa. A…


-A Vannessa nie leci na Ciebie? * zapytał zdziwiony


-Nie, kurwa Vannessa leci na mnie, ale my jesteśmy bliżej niż Laura z Rossem.. * Odparłem patrząc na blond czuprynę. Wiedział że mam rację. 


-Nie rozumiem tego * odparł brunet wypuszczając kolejnego dymka


-Dobra, ja spadam od was cfele idę się dobrze zabawić z moją dziewczyną *Odparł blondyn.


-oho obciągnie Ci? * zaśmiał się Rock. Na co Ross tylko się zaśmiał i zostawił nas samych.


-Na bank mu obciągnie * odparł Ell. A ja klepałem go w plecy.

-Widzisz młody jednak rozumiesz politykę dziewczyn * odparłem a Rocky wraz z Ellem zaczęli się śmiać.


Perspektywa Rossa


Zmierzałem w stronę szatni gdzie zażyczyła sobie spotkania moja dziewczyna. Miałem wchodzić już do budynku z salą gimnastyczną kiedy coś zauważyłem coś leżącego na ziemi podniosłem to i otworzyłem.









Ale jaja przecież to Laura. Ale laska. Czułem że zaraz padnę. Prześliczna jest, myliłem się jeśli sądziłem że widziałem w tej szkole ładniejsze, zdecydowanie zasłużyła na miano najseksowniejsze laski w szkole.




Spojrzałem jeszcze raz na fotografie która zrobiła na mnie największe wrażenie. Ja pierdole, teraz będę miał koszmary o Marano każdej nocy.


-Zostaw to! * krzyknęła a ja spojrzałem na nią. Chodzący ideał. Ja pierdole. Dałem jej zdjęcia do ręki nie odzywając się. 


-Nie sądziłem że jak się pomalujesz jesteś taką laską


-Zdziwiony, na co dzień przecież nią jestem.


-Porównując Cię teraz a tam…. Oj Laura musisz nauczyć się co to kosmetyki.


-Spadaj, dobrze że Twoja Panna wie





GIF riker lynch - animated GIF on GIFERgrafika r5, riker lynch, and ross lynchriker lynch - Google Immagini on We Heart Itwhat even am i anymore — Because every blog needs a shirtless Riker & Ross ....