Rozdział 90/90 ,,I chociaż miałam świadomość że tym razem również wygra Laura i Ross nie martwiłam się tym tak bardzo chciała bym by było jak dawniej. By Laura znalazła pamiętnik i chciał go przeczytać. Wiem powinniśmy jej go dać jednak znałyśmy ją na tyle by wiedzieć że gdyby dostała ten pamiętnik od nas wzięła by zapalniczkę i by go zapaliła. Tak to była Laura Marano.'' Vanessa Cullen

 


Perspektywa Vanessy






Stałam przy tablicy ogłoszeń o to przede mną najseksowniejsze laski w szkole. 10 najseksowniejszych dziewczyn w szkole. Uśmiechnęłam się widząc nas.



1. Laura Marano 2A

2. Rydel Son 3B

3. Vanessa Cullen 3A

4. Maia Mitchell 3B

5. Olivia Holt  2 C

6.Karol 3C

7.Sabrina 4B

8. Malxa 1C

9. Jessic 2C

10. Eva 1A



GŁOSUJCIE!!!!


A pod nim lista chłopców :


1. Ross Lynch 3A

2. Noah 2 A

3.Rick Coll 3A

4. Ellithon Ralffi 3B

5.Rocky Max 3B

6. Max 4A

7. Andrew 2C

8. Jorge 2A

9. Matteo 4C

10.Alex 1C



 

GŁOSUJCIE!!!



 

I chociaż miałam świadomość że tym razem również wygra Laura i Ross nie martwiłam się tym tak bardzo chciała bym by było jak dawniej. By Laura znalazła pamiętnik i chciał go przeczytać. Wiem powinniśmy jej go dać jednak znałyśmy ją na tyle by wiedzieć że gdyby dostała ten pamiętnik od nas wzięła by zapalniczkę i by go zapaliła. Tak to była Laura Marano.



-No hej!! * na moje plecy skoczyła kumpela a ja zaśmiałam się klepiąc ją po głowie.



-No cześć dzieciak gdzie reszta? * zapytałam moją uroczą blondynkę odwracając się od listy i idąc w kierunku drzwi wyjściowych



-Z tego co wiem to chłopcy mają trening, Laura poleciała do Noah bo napisał * przewróciłam oczami a ja znów się zaśmiałam, tak mówcie co chcecie ale my nie lubimy nowego fagasa Laury. * No a Mia…. Hmy…. Daj mi się zastanowić....



-PRZYSTAWIA SIĘ DO ROSSA!!! * odparłyśmy obie i zaśmiałyśmy się łobuzerko.



-No to nie zostaje mi nic jak tylko zaprosić Cię na koktajl Rydel.



-A mnie nie zostało nic jak tylko powiedzieć ,,Z przyjemnością Vanesso'' * odparła radośnie  po czym obie wyszłyśmy ze szkoły i zaczęłyśmy kierować się w stronę baru gdzie dają przepyszne koktajle.



-Czy ona odpuści go sobie kiedyś? * zapytała nagle moja przyjaciółka.



-Ona nawet nie odpuść kiedy on będzie żonaty



-Ona będzie latać za jego kobietą i mówić ,,On ci mój ‘’ * odparła a ja zaśmiałam się doskonale wiedząc że ma racje. Maia mimo że wróciła do Rockego dalej coś czuje i będzie czuć do Rossa zawsze tak było…



 

Chwile wcześniej….

 

Perspektywa Mai




Szłam sobie korytarzem kiedy napotkałam blond czuprynę szybko podbiegłam i wskoczyłam mu na plecy.



-Co jest kurwa!! * odparł



-Zgadnij kto * odparłam śmiejąc się i nareście on zaczął się śmiać



-Jak miło Maio że zajęłaś moje plecy.



-Widzisz Rossi jaką dobrą jestem kumpelą.



-Co chciała byś dziś robić?



-Może wyjść na spacer.?



-Na moich plecach?



-Ehe… * odparłam wtulając się w niego, ale on już zdążył obrócić mnie bym na nim wisiała z przodu, siłą rzeczy musiałam się puścić i iść obok niego.



-No to opowiadaj co się działo jak mnie nie było.?



-Ah tak… Tak bardzo jesteś ciekawy co robiłam gdy Ciebie nie było.?



-Maia zawsze jestem ciekaw * zaśmiał się pokazując swe białe ząbki uwielbiałam tego chłopak.



- Oprócz tego że tęskniłam bo się nie odezwałeś to dobrze * odparłam



-Chcesz włoskiego Loda? * odparł pokazując samochód z lodami.



-Kto pierwszy ten wygrywa!! * odparłam biegnąc ale mnie szybko pokonał. Kiedy dobiegliśmy do lodów zamówiliśmy swoje ulubione ja truskawkowe a Rossi czekoladowe i szliśmy dalej. Postanowiliśmy iść na plaże.